tiistai 25. helmikuuta 2014

ihana 25.2.2014

Mun mies oli ollut aivan superihana ja ostanut mulle kukkia ja  Marimekosta ihanan rannekorun! Se on Marimekon ailahdus <3 taidan olla ailahtelevainen :D

Kuva Marimekon sivuilta
Oli ihanaa, sillä olen potenut jostain syystä huonoa omaatuntoa, kun kroppani sokeritasapaino on sekaisin. Ajattelen kokoajan niitä kaikkia herkkuja, joita olen raskauden aikana syönyt, vaikka tyhmäähän se on syyttää itseään, kun omat hormonit jne. sen tekee. Toivotaan, että nämä pikku heilahdukset korjaatuvat ruokavaliolla!

Eilenkin kävin reippaalla tunnin lenkillä koirien kanssa! :) Onnea on nuo kolme täyspäistä amstaffia, joiden kanssa on mukavaa lenkkeillä! <3 Ja tietty pienen pieni Sipu-Sillirilli! <3

Ystäväni tiedusteli huolissaan eilen vointiani, se lämmitti niin paljon mieltä! <3 <3 Onneksi on noin ihania ystäviä! :)

Tänään olen toista päivää ruokavaliolla, onneksi tämäntyyppinen ruokavalio on tuttu ja toisaalta tälle sokerihiirelle tekee hyvää katkaista epäterveelliset tottumukset mm.suklaan ja muiden herkkujen osalta! :) Pakko se on myötää.... olen kamala sokeriaddikti ja tiukkaa tekee. :P

Mutta näillä herkuilla mennään:

3 kommenttia:

  1. Oi, sulla on kyllä mainio mies. Mä ostin ihan itse itselleni Marimekon rannekorun. Se oli nimeltään Humppa ;).
    Tsemppiä ruokavalion noudattamiseen!

    VastaaPoista
  2. Oo. Onpa kiva tuo koru!! Mistä tälläsiä miehiä löytää ;) ja tuo ruoka näyttää just hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Muistinpas käydä taas lukemassa :)

    VastaaPoista

Kommentoikaa! :)