maanantai 31. maaliskuuta 2014

Babyshowerit ja viikonlopun kuulumisia

AIIVAN MIELETÖN VIIKONLOPPU TAAS TAKANA! <3

Olen niin superonnellinen, että minulla on näin ihania ystäviä ja näin paljon! :) Tällaista ei kyllä rahalla saa! <3

Lauantaina mieheni kanssa lähdimme siivouksen jälkeen ruokakauppaan. Kauppareissun jälkeen parkkipaikalla mieheni pyysi minua laittamaan huivin silmilleni, etten näkisi minne olemme matkalla. Olin taas kerran täysin hoomoilasena, mitä nyt tapahtuu! :)

Mieheni ajoi jonnekin ja matkalla ehti tulla jo huono olokin, kun auton kanssa kääntyiltiin kovasti. Onneksi ajo ei ollut kovin pitkä. Pohdin mielessäni, mitä ihmettä nyt tapahtuu ja missä olemme! Huivi silmillä mieheni alkoi taluttaa minua ulos autosta. Kuulin ovikellon soivan ja sitten kuului YLLÄTYS! :D Siellä olivat minua odottamassa Sini, Leena, Anna, Katja ja Minna sekä hänen miehensä! :) Mikä ihana yllätys taas kerran! :) Tarjolla oli masukakku, jonka taitava Minna oli leiponut! :) Lisäksi aivan mielettömän herkullisia suolaisia piiraita ala Anna ja Leena, salaattia sekä Katjan herkkujuustokakkua! <3 NAM! Kyllä kelpasi. Vaavin isikin sai jäädä syömään herkkuja! <3 Onhan hän osasyyllinen tähän tilanteeseen <3

Minusta otettiin pari masukuvaa ja babyshowereita ikuisti ystäväni mies :) Vauvamme sai mm. kirjan, tossukoita (aivan upeita käsikudottuja!!), helistinlelun ja torkkupeiton. Ihania muistamisia! :) Pääsemme miehemme kanssa myös valokuvaukseen!! Odotusaikamme taltioi ystäväni Milla Kouhia. Hän ottaa aivan mielettömiä kuvia ja on meidän perhettämme ja minua kuvannut aikaisemminkin! <3

Aivan mahtavaa! :)

Sunnuntaina oli myös aivan mahtava päivä! Patikoimme eräälle laavulle ja takaisin koirien kanssa. Oli ihanaa, että voimme pitää kaikkia vapaana nykyään metsäteilläkin, pojat tulevat niin hyvin juttuun :) leikkiä he eivät koskaan varmastikaan saa keskenään, mutta vapaana lönköttely onnistuu rennosti <3 Olen meistä ja kouluttamisestamme, sitkeydestämme ja koiristamme niin ylpeä! <3 Vauvalle tulee maailman rakastavin perhe ympärilleen, myös näiden karvanaamojen kautta!! Huvittavaa oli, että tarkoituksenamme oli grillailla laavulla makkarat, mutta mieheni oli unohtanut pakata tulentekovälineet mukaan! :D No, nyt tuli ulkoilutettua makkaratkin samalla! :) Oli upeaa, ilma oli mitä parhain, oli lämmintä, koirat nauttivat ja olimme ulkoilemassa reilu neljä tuntia! <3 Tälläiseen on ihanaa kasvattaa myös oma lapsi! En malta odottaakaan ensi kesään, kun pikkuinen jo kulkee mukana! <3 ...tästä tulikin mieleeni, että kantoliina tms. pitää hommata!! :)

ON KEVÄT!!
Koirat olivat ihan reporankoja, kun pääsimme kotiin! :) Ja minun nivuseni huusi hoosiannaa, sillä liitoskivut eivät oikein pitäneet jatkuvasta kävelystä :D Iltapäiväksi menimme mieheni kummitytön 5-vuotis synttäreille ja nautiskelimme sielläkin kakkua ja muita herkkuja, mm. VOILEIPÄKAKKUA! <3 NAM!
Nasu ja Nopo herkistelee <3
Sipu rötköttää peiton alla <3
Nyt alkoi raskausviikko 32! :) Laskettu aika lähenee!! Jännittää! Kohta alkaa mammaloma! :) Enää 12 työpäivää!!! :D

2 kommenttia:

  1. Kiva, pääsitte sitten metsäänkin. Mäkin rakastan patikointia ja metsäretkiä. Omat lapset ovat jo pienestä olleet mukana ja jaksavat jo aika pitkiäkin matkoja, kunhan on paljon evästä mukana.
    Mulla on muuten Patapum-merkkinen kantoreppu vapaana. Voisit joskus testata, toimisko teillä. Jonkin verran olen myös liinaillut.

    VastaaPoista

Kommentoikaa! :)